Termeni si conditii

TERMENI ȘI CONDIȚII

Prevederi preliminare
a) Magazinul online MoveArt
Magazinul online MoveArt este gestionat de PRO DA KIA S.R.L, în calitate de vânzător, cu sediul social în: Strada Erkel Ferenc, nr. 3, Cluj-Napoca, jud. Cluj, România, înregistrat la O.R.C. cu numărul de identificare fiscală J12/2986/2016, cod unic de înregistrare 36394046.
Acești Termeni și Condiții cuprind drepturile și obligațiile părților care decurg din sau sunt în legătură cu contractul de vânzare-cumpărare încheiat între vânzător și un cumpărător individual prin intermediul magazinului online al vânzătorului.
Continutul site-ului www.moveart.ro (reprezentat de imagini, texte, grafică web, programe și alte date) este protejat de Legea drepturilor de autor și de legea privind proprietatea intelectuală si industrială.
Utilizatorul beneficiază de un drept limitat și revocabil de a accesa și utiliza pe proprie răspundere, în interes personal și necomercial conținutul acestui site. Modificarea, copierea, transmiterea, reproducerea, includerea în alte lucrări a conținutului acestui site este interzisă.
Având în vedere diferitele modalități de configurare ale instrumentelor de acces la site (calculator, telefon mobil, tabletă), culorile produselor prezentate pot apărea diferit pe ecranul utilizatorului. MoveArt utilizează cele mai performante metode de redare a culorilor, însă nu își asumă responsabilitatea pentru eventualele diferențe între culoarea reală a produsului și cea afișată pe display-ul dvs.
Mărimile prezentate sunt asociate fiecărui producător, echivalența cu mărimile europene specifice țării noastre fiind confirmată la validarea comenzii. Pentru a vă putea orienta, aveți la dispoziție tabele de mărimi. Dacă aveți nevoie de informații suplimentare vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon al Serviciului de Clienți: 0741 99 48 59.
b) Cumpărătorul
Cumpărătorul – poate fi atât o persoană fizică cât și o persoană juridică care cumpără bunuri.
Relațiile juridice dintre vânzător și Cumpărător care nu sunt în mod expres stipulate în acești Termeni și Condiții Generale sunt guvernate de prevederile în vigoare ale Art.-1650 și următoarele din Legea nr.287/2009 privind Codul Civil, cu modificările și completările ulterioare, Ordonanța Guvernului nr.21/1992 privind protecția consumatorilor și legislația aferentă, cu modificările și completările ulterioare.

Termeni și Condiții Generale

Prezenții Termeni și Condiții sunt parte integrantă din contractul de vânzare-cumpărare încheiat între cumpărător și vânzător și cuprinde drepturile și obligațiile mutuale ale părților contractuale în baza la contractului de vânzare-cumpărare.
Prin încheierea contractului de vânzare-cumpărare, cumpărătorul acceptă integral termenii și condițiile prezentate pe site-ul MoveArt.
Contractul de vânzare-cumpărare reprezintă o înțelegere încheiată între vânzător și cumpărător, prin intermediul Magazinului Online MoveArt.
Acești Termeni și Condiții sunt parte integrantă a contractului de vânzare-cumpărare.
Magazinul Online MoveArt este operat pe un website aflat la adresa http://www.moveart.ro .
Comanda reprezintă intenția de achiziție de bunuri înaintată de cumpărător vânzătorului.
Oferta de bunuri din catalogul Magazinului Online are titlu informativ. Vânzătorul nu are obligația de a încheia un Contract de vânzare-cumpărare cu privire la bunurile respective.

Comanda

Cumpărătorul poate plasa o comandă prin internet, utilizând formularul disponibil pe site-ul www.moveart.ro .
Pentru transmiterea unei comenzi, cumpărătorul alege în primul rând bunurile pe care intenționează să le cumpere, metoda de expediție și metoda de plată. În continuare, cumpărătorul confirmă comanda și, prin acest lucru solicită în mod expres încheierea unui contract de vânzare-cumpărare cu vânzătorul.
Verificarea stocurilor sau informații despre livrare se pot obține atât de pe site, cât și telefonic, la numărul de telefon: 0741 99 48 59 de luni până vineri, între orele: 10.00 și 18.00, iar sâmbăta între 10.00 și 14.00.

Încheierea Contractului de vânzare-cumpărare
Vânzătorul se obligă să accepte solicitarea cumpărătorului, cu excepția situației în care aceasta contravine acestor Termeni și Condiții sau a situației în care Vânzătorul are un motiv întemeiat să considere că acel cumpărător va încălca Contractul de vânzare-cumpărare.
Contractul de vânzare-cumpărare dintre vânzător și cumpărător este încheiat începând cu momentul înaintării, acceptării comenzii.

Metode de livrare
Cu excepția prevederilor contrare cuprinse în contractul de vânzare-cumpărare, vânzătorul va decide metoda potrivită de livrare. În cazul în care cumpărătorul solicită o metodă de livrare diferită, cumpărătorul va suporta toate riscurile în legătură cu metoda de livrare respectivă, inclusiv toate costurile suplimentare generate de utilizarea metodei de livrare alese.
Bunurile sunt expediate în momentul în care sunt trimise către adresa cumpărătorului precizată de cumpărător în formularul de comandă. În condițiile în care comanda depășește condițiile standard de livrare, vânzătorul își rezervă dreptul de a adăuga costuri de livrare la prețul bunurilor stipulat în lista de prețuri valabilă la momentul respectiv.

Modalități de plată
Vânzătorul oferă următoarele metode de plată: numerar la livrare, plata prin card și transfer electronic.
Transferul electronic înseamnă că prețul de achiziție trebuie achitat în contul bancar înainte ca bunurile să fie expediate. Pentru a procesa comanda cât mai repede posibil, vânzătorul recomandă menționarea numărului comenzii acordat cumpărătorului în momentul completării formularului de comandă. În cazul unei plăți prin transfer electronic, prețul de achiziție se consideră achitat în momentul în care suma aferentă a fost creditată în contul bancar.
Plata prin card înseamnă că în momentul finalizării comenzii, cumpărătorul va fi redirecționat către un server de plată al unui terț, unde va completa informațiile referitoare la plată. Informațiile vor fi verificate, Comanda confirmată și prețul de achiziție se va retrage din contul bancar al cumpărătorului.
Vânzătorul își rezervă dreptul de efectua orice modificări ale conținutului Magazinului Online, inclusiv prețurile. Ofertele (inclusiv reducerile, vânzările promoționale și pliantele promoționale) sunt aplicabile în limita stocului disponibil (numărul produselor aflate în promoție este întotdeauna inclus în informațiile referitoare la ofertă) sau pentru o anumită perioadă de timp. Prețurile sunt aplicabile în momentul plasării comenzii.
Toate prețurile bunurilor includ TVA.

Drepturi și obligații în baza Contractului de vânzare-cumpărare
Vânzătorul are obligația de a livra cumpărătorului bunurile comandate la prețul de achiziție convenit și cumpărătorul are obligația de a primi bunurile și de a achita prețul de achiziție.
În cazul în care cumpărătorul încalcă contractul de vânzare-cumpărare sau Termenii și Condițiile, vânzătorul își rezervă dreptul de a se retrage din contract. Cumpărătorul este, în acest caz, obligat să returneze vânzătorului orice costuri suportate în legătură cu comanda, inclusiv, dar fără a se limita la, costurile de livrare, în cazul în care cumpărătorul nu primește bunurile.
Cumpărătorul este obligat să furnizeze în comandă informații adevărate și corecte. Vânzătorul va considera toate datele puse la dispoziție de cumpărător, care sunt necesare încheierii Contractului de vânzare-cumpărare, ca fiind adevărate și corecte.
Vânzătorul nu are nici o obligație față de cumpărător în legătură cu orice Cod de Conduită în sensul Art. 8 alin. 1 lit. E din Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic.
Pentru soluționarea amiabilă a reclamațiilor consumatorilor, cumpărătorul va contacta serviciul clienți al magazinului MoveArt la numerele de telefon / adresa menționate în formularul de contact sau va apela direct SOL. Pentru a beneficia de mijloace extrajudiciare de soluționare a litigiilor, în conformitate cu articolul 14.1 din Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (UE) nr 524/2013 din data de 21.05.2013, MoveArt indică un link către platforma SOL http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Vânzătorul va informa Cumpărătorul cu privire la rezultatul procedurii reclamației.
Vânzătorul deține un Certificat de Înregistrare la O.R.C, iar obiectul de activitate al acestuia include vânzarea bunurilor în mediul online. Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal este organismul de supervizare a protecției datelor personale. Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor este, potrivit legii, organismul de supervizare în ceea ce privește, printre altele, respectarea Ordonanței Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare.

Termen de livrare
Termenul de livrare pentru articolele existente în stocul magazinului MoveArt este de 24 – 48 de ore de la confirmarea comenzii. Comenzile lansate în zilele de sâmbătă, duminică sau în cele de sărbătoare legală sunt prelucrate cu prioritate în prima zi lucrătoare a săptămânii.
Produsele sunt rezervate pentru livrare în ordinea primirii comenzilor, până la epuizarea stocului. În cazul în care un articol face obiectul unui număr mare de comenzi lansate în același interval de timp iar stocul afișat este diferit din acest motiv de cel real, clientul va fi anunțat în maxim 24 ore despre noul termen de livrare. Termenul de livrare pentru articolele care lipsesc momentan din stocul MoveArt sau se comandă cu caracteristici speciale unui anumit producător este de minim 3 zile lucrătoare.
Vânzătorul este lipsit de răspundere pentru pagubele create de întârzierile de expediere sau livrare a comenzii în cazurile de forță majoră.

Expedierea, livrarea și recepția bunurilor
Cumpărătorul obține dreptul de proprietate asupra bunurilor cumpărate la primirea bunurilor respective. Din acel moment, riscul privind pierderea sau pagubele este transferat cumpărătorului.
La solicitarea cumpărătorului, vânzătorul poate transmite pe adresa de email a cumpărătorului un exemplar electronic al facturii fiscale pentru produsele achiziționate.
Înainte de recepționarea bunurilor de la transportator, cumpărătorul are obligația de a verifica dacă ambalajul este intact și de a notifica imediat transportatorul în legătură cu orice defecte. În cazul în care ambalajul nu este intact, se recomandă refuzarea recepțiiei bunurilor de la transportator și completarea unui raport al defectelor la livrare. Prin semnarea de primire, cumpărătorul confirmă că ambalajul bunurilor este intact.
Orice reclamații privind eventualele defecte ale bunurilor, livrarea de alte bunuri decât cele comandate etc., care nu au fost semnalate la recepția bunurilor de la transportator, vor fi semnalate de cumpărător imediat după identificarea lor. Vânzătorul nu este răspunzător pentru nici o pagubă cauzată bunurilor în timpul transportului, decât în situația în care cumpărătorul reclamă astfel de pagube imediat.
În cazul unei metode de livrare alese la solicitarea cumpărătorului, cumpărătorul va suporta toate riscurile și posibilele costuri suplimentare suportate în legătură cu aceasta.
În cazul în care, din motive imputabile cumpărătorului, bunurile trebuie livrate în mod repetat sau printr-o metodă de livrare diferită de cea solicitată prin comanda cumpărătorului, cumpărătorul are obligația de a suporta toate costurile ocazionate de livrările repetate sau utilizarea unei metode de livrare diferite.

Retragerea din Contractul de vânzare-cumpărare
În cazul în care contractul de vânzare-cumpărarea fost încheiat prin intermediul Magazinului Online, cumpărătorul are dreptul, în conformitate cu Art. 9 alin. 1 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.34/2014, de a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare fără a invoca un motiv și fără aplicarea de penalizări, în termen de 14 zile de la recepția bunurilor. Cumpărătorul va informa vânzătorul cu privire la retragere, indicând numărul comenzii, data achiziției și contul pentru returnarea plății, de preferință prin completarea Formularului de Retragere. Pentru a respecta termenul limită de 14 zile, este suficientă transmiterea notificării de retragere către vânzător în acest termen. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de vânzare-cumpărare, acesta este anulat.
Prin prezentul, vânzătorul extinde dreptul cumpărătorului de a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare încheiat prin intermediul Magazinului Online fără invocarea unui motiv și fără aplicarea de penalizări, la 90 de zile de la recepția bunurilor și dincolo de limita legală în condițiile în care bunurile sunt complete și includ ambalajele originale intacte.
În cazul în care cumpărătorul se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare, fie în termenul legal de 14 zile sau în termenul extins de 90 de zile și bunurile returnate nu sunt complete, nu au ambalajele originale sau sunt în mod evident utilizate sau deteriorate, vânzătorul poate solicita despăgubiri și stabili și reține, în mod unilateral, valoarea despăgubirilor din prețul de achiziție pretins a fi rambursat cumpărătorului. În acest caz, vânzătorul va returna cumpărătorului doar diferența dintre despăgubiri și prețul de achiziție.
Cumpărătorul ia la cunoștință prin prezentul, în conformitate cu Art. 16 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.34/2014, că nu se poate retrage din contractul de vânzare-cumpărare în cazul în care bunurile livrate au fost confecționate după specificațiile cumpărătorului sau sunt personalizate în mod clar la solicitarea acestuia.
În cazul în care cumpărătorul își exercită dreptul de retragere, acesta va transmite sau returna imediat vânzătorului, în termen de maximum 14 zile de la retragere, bunurile care vor include toate componentele și accesoriile.
În cazul retragerii justificate a cumpărătorului din contractul de vânzare-cumpărare, vânzătorul este obligat, fără întârzieri inutile și în termen de maximum 14 zile de la retragere, să returneze cumpărătorului întreg prețul de achiziție achitat pentru bunuri, inclusiv costurile de livrare limitate la suma aferentă celei mai puțin costisitoare metode de livrare, și dacă este posibil, urmând același canal prin care a fost achitat prețul de achiziție. Vânzătorul poate utiliza un canal diferit pentru a returna prețul de achiziție, cu consimțământul cumpărătorului și fără costuri suplimentare pentru cumpărător.
În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de vânzare-cumpărare, vânzătorul nu are obligația de a returna prețul de achiziție înainte ca cumpărătorul să returneze bunurile.
Vânzătorul va rambursa cumpărătorului costurile aferente expedierii prin utilizarea serviciilor Poștei Române. Suma exactă depinde de prețurile în vigoare la momentul respectiv ale companiei Poșta Română. În cazul în care cumpărătorul livrează bunurile personal, cumpărătorul nu are dreptul la nici o rambursare aferentă acestei livrări.
În cazul în care, bunurile nu pot fi returnate prin intermediul Poștei Române, cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor de livrare doar la valoarea egală metodei celei mai puțin costisitoare de expediere prin poștă, disponibile pentru livrarea bunurilor.
Pentru a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare, cumpărătorul poate utiliza Formularul de Retragere pus la dispoziție de vânzător.
În cazul în care retragerea cumpărătorului nu este justificată și bunurile vor fi transmise, în orice caz vânzătorului, bunurile nu vor fi acceptate și pot fi trimise înapoi cumpărătorului, pe cheltuiala cumpărătorului.
În cazul în care cumpărătorul a primit un cadou la livrarea comenzii, și cumpărătorul se retrage din contractul de vânzare-cumpărare, cumpărătorul are obligația de a returna cadoul odată cu bunurile.
În cazuri extreme, se poate întâmpla, în mod excepțional, ca vânzătorul să nu poată livra unul sau mai multe produse comandate în baza condițiilor convenite prin contractul de vânzare-cumpărare. În aceste situații, vânzătorul își rezervă dreptul de a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare.
Atât vânzătorul cât și cumpărătorul au dreptul de a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare în cazul unor modificări semnificative ale prețurilor cu ridicata ale bunurilor comandate, în cazul unor modificări semnificative neanunțate ale prețurilor de expediție sau în cazul în care vânzătorul devine conștient de faptul că bunurile au fost, din greșeală, ofertate la un preț eronat, iar cumpărătorul nu acceptă modificările corespunzătoare aduse contractului de vânzare-cumpărare, adică o majorare a prețurilor bunurilor sau a majorare a prețurilor de livrare.
Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare în orice moment înainte de livrarea bunurilor către cumpărător.
Vânzătorul este obligat să comunice imediat cumpărătorului retragerea sa din Contractul de vânzare-cumpărare la adresa de e-mail pusă la dispoziție de cumpărător în formularul de comandă. Vânzătorul este, în continuare, obligat să returneze cumpărătorului întregul preț de achiziție achitat pentru Bunuri.
Prin prezentul, cumpărătorul a luat la cunoștință și este de acord că vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de vânzare-cumpărare încheiat cu un cumpărător care, pe parcursul altor relații contractuale cu vânzătorul, și-a încălcat deja material obligațiile care îi reveneau. Încălcarea materială a oricăror acorduri anterioare cu operatorul este considerată o încălcare semnificativă în sensul Art. 1551 alin. 1 din Codul Civil și Operatorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare ca urmare a unei astfel de încălcări.
Garanția contra viciilor
Drepturile și obligațiile părților contractante în legătură cu garanția contra viciilor bunului vândut sunt guvernate de legislația aplicabilă în vigoare (în special Art. 1707-1718 din Codul Civil).
Vânzătorul garantează cumpărătorului că, la livrare, produsele nu au defecte. Ca urmare, bunurile:
Au proprietățile asupra căror părțile au convenit, și, în cazul în care nu există un astfel de consens, proprietățile pe care vânzătorul sau producătorul le-a declarat sau pe care cumpărătorul le așteaptă cu privire la tipul de bunuri respectiv și la promovarea de către vânzător sau producător aferentă bunurilor respective,
Corespund din punct de vedere al calității sau designului modelului cu solicitarea cumpărătorului.
Sunt în cantitatea și au măsura specificată în comandă.
Procedura de reclamații referitoare la defecte se declanșează în momentul în care produsele au fost livrate vânzătorului.
Pentru a confirma drepturile care derivă din Garanții, cumpărătorul este obligat să dovedească existența unui contract de vânzare-cumpărare între cumpărător și vânzător. Vânzătorul recomandă cumpărătorului să prezinte ca dovadă documentul de achiziție printat.
Cumpărătorul are obligația de a transmite o descriere detaliată a defectului pentru care a fost inițiată procedura de reclamație.
Vânzătorul va soluționa reclamația imediat, iar în situații dificile, în termen de 3 zile lucrătoare. Durata necesară, în mod rezonabil, evaluării defectului nu este inclusă în aceste termene. Vânzătorul va finaliza procedura de reclamații, în termen de 30 de zile de la înaintarea reclamației, cu excepția situațiilor în care Cumpărătorul convine asupra unei perioade mai îndelungate.
Cu excepția situației în care vânzătorul refuză reclamația, vânzătorul va confirma cumpărătorului acceptarea acesteia; confirmarea va include, printre altele, datele de identificare ale cumpărătorului și vânzătorului, cuprinsul reclamației, data și locul primirii reclamației.
În cazul în care reclamația este justificată, cumpărătorul este îndreptățit la rambursarea costurilor suportate în legătură cu procedura de reclamație inițiată.
Vânzătorul este obligat să informeze cumpărătorul cu privire la finalizarea și rezultatul procedurii de reclamație, prin mijloace electronice, la adresa e-mail pusă la dispoziție de cumpărător în reclamație sau la orice altă adresă la care cumpărătorul poate fi informat cu privire la finalizarea și la rezultatul procedurii de reclamații. Această informare va include termenul limită în care cumpărătorul poate ridica bunurile.

Protecția datelor cu caracter personal
Cumpărătorul convine, prin prezentul, ca vânzătorul să prelucreze datele cu caracter personal care îi aparțin, inclusiv numele, prenumele, adresa, numărul de înregistrare comercială, numărul de înregistrare fiscală, adresa de e-mail, sexul, contul bancar și numărul de telefon, și îi garantează vânzătorului consimțământul său asupra colectării și prelucrării de date cu caracter personal.
Prelucrarea de date cu caracter personal este reglementată de Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările și completările ulterioare.
Cumpărătorul convine asupra prelucrării de către Vânzător a datelor sale cu caracter personal în vederea exercitării drepturilor și îndeplinirii obligațiilor care derivă din contractul de vânzare-cumpărare și în vederea administrării programului de membru și contului de client al cumpărătorului. Cu excepția situațiilor în care cumpărătorul alege o altă opțiune, prin prezentul, cumpărătorul convine, de asemenea, și asupra prelucrării de către vânzător a datelor sale personale în scopul transmiterii de informații și comunicări comerciale către cumpărător. Cumpărătorul acordă acest consimțământ în mod voluntar și îl poate revoca în orice moment, în mod gratuit, prin intermediul linkului prevăzut la sfârșitul fiecărei comunicări comerciale. Acordul asupra prelucrării datelor personale în măsura prevăzută de prezentul articol nu este o condiție prealabilă încheierii Contractului de vânzare-cumpărare.
Cumpărătorul ia la cunoștință și este de acord cu obligația de a pune la dispoziție date personale adevărate și corecte (la înregistrare, în contul de client sau în Comandă) și obligația de a informa Vânzătorul imediat cu privire la orice modificare survenită asupra datelor cu caracter personal furnizate.
Vânzătorul poate încredința unor terți prelucrarea datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului, care vor deveni astfel operatori de date cu caracter personal.
Prelucrarea de date cu caracter personal va continua pe o perioadă de timp nelimitată, fie prin mijloace electronice, fie prin intermediul unui proces complet automatizat sau prin documente imprimate, sau printr-un proces non-automat.
Cumpărătorul declară că datele cu caracter personal puse la dispoziție sunt corecte și a luat la cunoștință faptul că furnizarea de date cu caracter personal este voluntară.
În cazul în care cumpărătorul observă că vânzătorul sau orice altă persoană prelucrează datele cu caracter personal cu încălcarea vieții personale și private a cumpărătorului și a legislației privind protecția datelor cu caracter personal, adică, în special, dacă datele cu caracter personal sunt incorecte din punct de vederea al scopului prelucrării acestora, cumpărătorul este îndreptățit să solicite o explicație și remedierea situației din partea vânzătorului.
Vânzătorul este obligat ca la solicitarea cumpărătorului să pună la dispoziția acestuia informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Vânzătorul este îndreptățit la rambursarea cheltuielilor justificate suportate în acest sens, care nu pot depăși cheltuielile efective necesare furnizării informațiilor respective.
Cumpărătorul convine să primească informații privind bunurile, serviciile și activitatea vânzătorului și comunicări de natură comercială din partea vânzătorului, pe adresa de e-mail a cumpărătorului.
Cumpărătorul convine să salveze cookies pe computerul personal. Niciunul dintre cookie-urile utilizate de website-ul Magazinului Online nu colectează sau nu reține datele cu caracter personal ale Cumpărătorului, așadar nu duc la identificarea nici unei persoane individuale. Cumpărătorul poate șterge sau dezactiva anumite cookies, manual, cu ajutorul setărilor computerului personal. Cookies-urile individuale pot fi, de asemenea, dezactivate sau acceptate pentru anumite website-uri.

Prevederi finale
Limba de comunicare dintre vânzător și cumpărător și limba contractului de vânzare-cumpărare este limba română. Toate contractele de vânzare-cumpărare încheiate sunt arhivate electronic de către vânzător și nu sunt disponibile terților.
În cazul în care orice prevedere a Termenilor și Condițiilor devine, din orice motiv, nulă sau inaplicabilă, restul Termenilor și Condițiilor vor rămâne neafectate.
Vânzătorul poate schimba sau modifica Termenii și Condițiile. Modificările vor intra în vigoare la data publicării lor. Drepturile și obligațiile anterioare atât ale vânzătorului cât și ale cumpărătorului vor rămâne neafectate.
În cazul introducerii unui element internațional în tranzacția bazată pe contractul de vânzare-cumpărare, părțile contractante convin ca relația dintre ele să fie guvernată de Legislația Română. Drepturile consumatorului care derivă din legislația aplicabilă în general vor rămâne aceleași.